Infolinia Nordea Bank

18 sierpnia
16:27 2015

1 kwietnia 2014 rozpoczął się proces przejmowania Nordea Banku Polska przez PKO BP, który zakończył się dokładnie rok później. Tym sposobem Nordea stał się częścią największego polskiego banku, jego infolinia również. Pod jakie numery powinni dzwonić teraz klienci dawnego Nordea?

Jeszcze 2 lata temu Nordea Bank Polska był na 13 miejscu pod względem aktywów wśród banków działających w Polsce. Zanim stał się częścią PKO BP, należał do Nordea Bank AB, która jest jedną z większych grup kapitałowo-bankowych w Europie. Dotychczasowy właściciel podjął jednak decyzję o sprzedaży swojego polskiego oddziału w 2013 roku.

Najlepsza infolinia w Polsce

Odkąd Nordea Bank Polska stał się częścią PKO BP, ten drugi zajął się również obsługą infolinii, obejmując nią także klientów dawnego Nordea Bank. Warto dodać, że infolinia PKO BP wygrywa w przeprowadzanych regularnie badaniach i rankingach najlepszych call center należących do banków.

Konsultanci z największego banku w Polsce są wysoko oceniani za swoje kompetencje, zaangażowanie, uprzejmość, a przede wszystkim za wysoki poziom wiedzy. Infolinia PKO BP plasuje się również wysoko pod względem czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Warto dodać, że jak podaje sam bank, jego call center obsługuje miesięcznie około 400 tysięcy połączeń przychodzących.

Numery telefonów

Infolinia PKO BP, obsługująca również klientów dawnego Nordea Banku Polska, czynna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Jeśli jesteśmy klientem indywidualnym, do dyspozycji mamy następujące numery:

  • 801 302 302 (dla dzwoniących z kraju)
  • (+48) 81 535 65 65 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy)
  • 808 234 45 20 (dla dzwoniących z terenu Unii Europejskiej).

Należy jeszcze dodać, że w przypadku ostatniego z podanych numerów opłata za połączenie zgodna jest z taryfą lokalnego operatora.

PKO BP przygotował również osobną i Infolinię dla klientów korporacyjnych oraz dla samorządów. Tacy klienci powinni dzwonić na numer:

  • 801 363 636
  •  (+48) 81 535 66 60 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy).

Inne formy kontaktu

Oczywiście można się kontaktować z bankiem również poprzez inne kanały komunikacji. Jedną z możliwości jest wypełnienie formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie internetowej banku. Po przesłaniu zgłoszenia należy czekać na kontakt ze strony konsultanta PKO BP. Można także przesłać korespondencję pocztą na adres:

PKO Bank Polski Spółka Akcyjna – Centrala
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa