Infolinia Millennium

25 lutego
11:32 2017

Bank Millennium oferuje swoim klientom bogatą ofertę produktów oraz usług – zarówno indywidualnym, jak i przedsiębiorcom. Informacje na ten temat można uzyskać za pośrednictwem rozbudowanej infolinii.

Oferta Banku Millennium jest atrakcyjna i w wielu przypadkach również konkurencyjna, dlatego klientów nie brakuje. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się bankowość mobilna. Nie tylko ten bank otwarty jest na współpracę ze swoimi klientami.

Pionier na polskim rynku

Jest znakiem polskich przemian, jest jednym z pierwszych polskich banków z prywatnym kapitałem. Początkowo działał pod nazwą Bank Inicjatyw Gospodarczych, od 2003 roku funkcjonuje już pod nazwą Bank Millennium. Jest jednym z najprężniej działających na rynku polskim banków, oferującym produkty i usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i polskim firmom. Można się z nimi zapoznać na stronach internetowych banku oraz za pośrednictwem infolinii.

Dostęp do szerokiej informacji

Bank Millennium ma jedną z najbardziej rozbudowanych infolinii bankowych, za pośrednictwem której klienci mogą kontaktować się z bankiem, zastrzegać karty płatnicze, zasięgać informacji o produktach i usługach banku, a także wydawać zlecenia. Klienci indywidualni oraz przedsiębiorcy mogą korzystać z odrębnych infolinii, co oczywiście bardzo ułatwia kontakt zarówno klientom, jak i bankowi.

Klienci indywidualni mogą dzwonić…

Dla klientów indywidualnych Bank Millennium przygotował kontakt techniczny:

  • 0 801 331 331 – dla telefonów stacjonarnych,
  • +48 22 598 40 40 – dla telefonów komórkowych oraz spoza Polski.

Millenet – bankowość internetowa – pomoc dla klientów indywidualnych:

  • 0 801 24 HELP (0 801 244 357) – z telefonów stacjonarnych,
  • +48 22 598 40 50 – z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.

Zastrzeganie kart:

  • +48 22 598 41 14

Wszystkie wymienione telefony czynne są przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Infolinia dla przedsiębiorców

Bank Millennium przygotował osobną infolinię dla przedsiębiorców, co znacznie ułatwia pracę. Aktualne numery telefonów, pod które przedsiębiorcy mogą dzwonić ze swoimi sprawami, to:

  • 0 801 632 632 – dla telefonów stacjonarnych,
  • +48 22 598 40 31 – dla telefonów komórkowych oraz spoza Polski.

Infolinia dla przedsiębiorców czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00.

Inne połączenia infolinii Millennium

Bank Millennium przygotował również infolinię w celu pozyskania informacji o produktach i usługach bankowych dla klientów indywidualnych:

  • 0 801 331 331 – telefony stacjonarne,
  • +48 22 598 40 40 – telefony komórkowe oraz z zagranicy.

Infolinia dla klientów indywidualnych czynna jest przez 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Dla klientów Millennium Prestige:

  • 0 801 12 70 00 – dla telefonów stacjonarnych,
  • +48 22 598 41 33 – dla telefonów komórkowych oraz z zagranicy.

Klienci Millennium Biznes:

  • 0801 31 31 31 – z telefonów stacjonarnych,
  • +48 22 598 41 61 – telefony komórkowe oraz spoza Polski.

Klienci bankowości przedsiębiorstw:

  • 0 801 31 31 31 – telefony stacjonarne
  • +48 22 598 41 61 – telefony komórkowe oraz z zagranicy.

Infolinia dotycząca informacji o produktach i usługach Banku Millennium dla wszystkich klientów czynna jest przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Kontakt z klientem jest priorytetem dla banku

Dla Banku Millennium kontakt z klientem jest najważniejszy. Co najważniejsze, bank potrafi z tego kontaktu wyciągać wnioski. Dlatego tak rozbudowany jest system kontaktowania się z bankiem. Konsultanci bankowi mają za zadanie dokładne informowanie i wyjaśnianie spraw spornych klientom, a w razie potrzeby umożliwianie im kontaktu z kierownictwem banku. Klient ma być obsłużony tak, jak sobie tego życzy.